داروتیم با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایت داروتیم، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد. همچنین برای پردازش و ارسال محصولات خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، داروتیم نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند. به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت های داروتیم مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، داروتیم این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات خریداران کالاهای وب سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات فوق پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود. داروتیم همچنین خود را موظف می داند در غیر از مورد اشاره شده، در حفظ اطلاعات مشتریان نهایت تلاش خود را مبذول دارد. قطعا مورد توجه خواهد بود که عضویت کاربران در وب سایت داروتیم، به منزله قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قوانین تجارت الکترونیک و قوانین مالی و مالیاتی و قوانین سایت داروتیم است. کاربران با عضویت خود این اجازه را به داروتیم می دهند که برای ارسال اخبار و اطلاعات محصولات و همچنین اطلاعات خرید و ارسال مشتری از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود.

داروتیم ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت  قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، داروتیم می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. داروتیم هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. داروتیم مانند اکثر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی ‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی داروتیم و روش‌ های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌ های غیر قانونی جلوگیری می‌کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و داروتیم تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. داروتیم برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه­ توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایند پوشاک را به مشتریان خود ارائه نماید.

نحوه ارسال

مدیریت مجموعه داروتیم در راستای رضایت مندی هر چه بالاتر مشتریان خود برنامه ریزی جهت ارسال و تحویل هر چه سریعتر مکمل ها و سایر اقلام مربوط در داروخانه به عمل آورده است.

ساعت روتین ارسال 14 الی 20 میباشد. ( آخرین روز ارسال مجموعه داروتیم تا 26 اسفندماه بوده و تا 5 فروردین ارسال نخواهیم داشت )

روزهای تعطیل ارسال نداریم

چناچه در این بازه زمانی  در آدرس ارسالی خود حضور نداشته باشید.هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

سفارش عزیزان ساکن حومه تهران و شهرستان ها (لیست این مناطق در جدول زیر موجود است) از طریق پست سفارشی انجام می شود و کد مرسوله خدمت عزیزان پیامک می شود.

آب باریک باغستان خرمدشت شریف آباد قاسم آباد قندیشان مشاء پس قلعه
آب سرد باقر شهر خسرو آباد شمس آباد قرچحصار ملارد پلنگ آباد
آبعلی برغان خلاویز شهر قدس قرچک منجیل آباد پیشوا
آتشگاه بومهن خیر آباد خالصه شهر آباد قلعه خواجه منگلان چرم سازی سالاریه
آسارا تجزیه مبادلات لشگر داود آباد شهر اسر قلعه سین میان آباد چهار دانگه
ابراهیم آباد تورقوز آباد درده شهر جدید پردیس قلعه محمد علیخان میگون کریم آباد
احمد آباد مستوفی تنگمان درکه شهر قدس( مویز) قلعه نو خالصه نجم آباد  کهریزک
احمد آباد مصدق جابان دماوند شهریار قمصر نساء شور آباد
ادران جاجرود دهماسین شهریار بردآباد قیام دشت نسیم شهر کیلان
ارجمند جعفرآباد رامجین کوهسار لم آباد نصیر آباد گرمدره
اسلام آباد جلیل آباد رزگان صالح آباد لواسان نصیر آباد قاجار گل تپه کبیر
اسلام شهر جواد آباد رودهن طالقان لوسان بزرگ هرانده گلدسته
اسماعیل آباد حسن آباد ری عسگرآباد عباسی لپهزنک هیو گلستان
امیریه حصار امیر سربندان فخر ایران مارلیک واوان مشیریه
اندیشه حصارین سعید آباد فردوس محمود آباد غرب ورامین ونک
اوشان حومه گلندوک سلطان آباد فرودگاه امام خمینی محمود آباد پیرزاد وهن آباذ تجریش
اکبرآباد خاتون آباد سوهانک فرون آباد مراء پارچین پاک دشت پونک
ایجدان خاور شهر شاتره فشم مرقد امام پردیس تهرانسر
باغ خواص خاوه شاهدشهر فیروز کوه مروز بهرام پرند افسریه